آخرین اخبار

توقیف ۲۸۱ دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف و حادثه ساز در طرح انتظامی پلیس سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از توقیف ۲۸۱ دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف در اجرای طرح برخورد با خودروهای حادثه ساز و طرح انتظام بخشی به مراکز تفریحی این شهرستان در ۱ ماهه اخیر خبر داد. سرهنگ«جواد خواجه پور»با اشاره اجرای طرح انتظام بخشی و تأمین نظم و امنیت مراکز تفریحی و بوستان ها با هدف […]

اشتراک گذاری
۲۱ خرداد ۱۴۰۳
71 بازدید
کد مطلب : 3112

فرمانده انتظامی سیرجان از توقیف ۲۸۱ دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف در اجرای طرح برخورد با خودروهای حادثه ساز و طرح انتظام بخشی به مراکز تفریحی این شهرستان در ۱ ماهه اخیر خبر داد.
سرهنگ«جواد خواجه پور»با اشاره اجرای طرح انتظام بخشی و تأمین نظم و امنیت مراکز تفریحی و بوستان ها با هدف افزایش احساس امنیت و ایجاد محیطی امن و آرام برای شهروندان بیان کرد:یکی از معضلات که این روزها بیشتر در اطراف مراکز تفریحی شهرستان از جمله پیست پیاده روی شهید چمران مشاهده می شود انجام حرکات نمایشی و حرکات حادثه ساز توسط برخی افراد در انظار عمومی برای بروز هیجانات کاذب و خودنمایی است.
وی افزود:در این رابطه ، اخیراً طرح های انتظامی با هدف ایجاد بستری مساعد برای انجام امور تفریحی شهروندان در این مراکز افزایش یافت.
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره توقیف۲۸۱ دستگاه خودروی سواری متخلف و حادثه ساز از ابتدای این طرح تاکنون به مدت یک ماه در نقاط پر ترافیک شهری و اطراف مراکز تفریحی شهرستان از جمله اطراف پیست پیاده روی و بلوار شهید چمران و سید جمال‌الدین اسدآبادی،میدان نیروی دریایی و تقاطع هجرت یادآورشد: پلیس در برخورد با رانندگان حادثه ساز قاطع بوده و در چارچوب قانون با آنان برخورد خواهد کرد.
سرهنگ«جواد خواجه پور»خاطر نشان کرد:این طرح به طور مستمر به منظور انتظام بخشی و با بهره گیری از دوربین های ثابت و سیار کنترل تخلف و گشت های محسوس و نامحسوس و توقیف خودروهای دارای تخلف و حرکات نمایشی ادامه خواهد داشت و این افراد بنا به نوع تخلف در صورت مقصر بودن در وقوع تصادف به مراجع قضایی نیز معرفی خواهند شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *