آخرین اخبار

شناسایی عامل برداشت ۸۰۰ میلیون از حساب یک شهروند سیرجانی

شناسایی عامل برداشت ۸۰۰ میلیون از حساب یک شهروند سیرجان فرمانده انتظامی سیرجان گفت: فردی که اقدام به برداشت ۸۰۰ میلیون ریال به صورت اینترنتی از حساب یک شهروند کرده بود شناسایی و این وجه بازگردانده شد. سرهنگ جواد خواجه‌پور در تشریح این خبر بیان داشت : در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر […]

اشتراک گذاری
۱۲ خرداد ۱۴۰۳
68 بازدید
کد مطلب : 3062

شناسایی عامل برداشت ۸۰۰ میلیون از حساب یک شهروند سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان گفت: فردی که اقدام به برداشت ۸۰۰ میلیون ریال به صورت اینترنتی از حساب یک شهروند کرده بود شناسایی و این وجه بازگردانده شد.

سرهنگ جواد خواجه‌پور در تشریح این خبر بیان داشت : در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه از طریق دریافت یک پیام حاوی لینک وارد لینکی در خصوص برنامه معیشتی شده ، اما بعد از ورود به لینک مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال از حساب بانکی وی برداشت شده بررسی موضوع در دستور کار کارشناس پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود : با استعلامات انجام شده پلیس فتا ، درگاه و مالک کارت بانکی مقصد که این وجه به آن واریز شده را شناسایی و بلافاصله طی هماهنگی قضایی حساب متهم مسدود و با اقدامات صورت گرفته متهم دستگیر و این وجه به حساب شاکی بازگشت داده شد.

فرمانده انتظامی سیرجان در این خصوص به شهروندان توصیه کرد: هرگز تحت تاثیر وعده‌های واهی برنده شدن در مسابقات ، واریز سود سهام عدالت ، سامانه ثنا و ابلاغیه قضایی ، خرید ارزان و زیر قیمت بازار و پیام های دارای لینک‌ برنامه های معیشتی که به صورت جعلی در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ می‌شود به طمع نیفتند و در صورت مواجهه با این گونه موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشان www.cyberpolice.irآن را مطرح و پیگیری کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *