آخرین اخبار

فرمانده انتظامی سیرجان از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد

دستگیری ۱۳ عامل توزیع مواد مخدر و کشف ۱۵۰ کیلو مواد مخدر در سیرجان فرمانده انتظامی سیرجان از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان با دستگیری ۱۳ خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر و پلمب ۳ محل توزیع مواد افیونی سنتی و صنعتی خبر داد. سرهنگ جواد خواجه پور گفت: در راستای رسیدگی […]

اشتراک گذاری
۱۹ خرداد ۱۴۰۳
67 بازدید
کد مطلب : 3087

دستگیری ۱۳ عامل توزیع مواد مخدر و کشف ۱۵۰ کیلو مواد مخدر در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان با دستگیری ۱۳ خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر و پلمب ۳ محل توزیع مواد افیونی سنتی و صنعتی خبر داد.
سرهنگ جواد خواجه پور گفت: در راستای رسیدگی به مطالبات مردمی مبنی بر ارتقائ امنیت تفرج گاه ها و پاکسازی برخی محله های شهر از لوث عاملان توزیع مواد مخدر ، طرح برخورد با خرده فروشان به مدت دو روز در نقاط مختلف شهرستان اجرا شد.
وی اظهار داشت: در این طرح ۴ محله پاکسازی و ۱۲ خرده فروش و یک قاچاقچی عمده مواد مخدر و همچنین ۱۵ معتاد متجاهر شناسایی و دستگیر و علاوه بر کشف ۱۵۰ کیلو مواد مخدر سنتی و صنعتی ، ۱ باب منزل و ۲ مغازه پلمب و همچنین ۲ دستگاه خودرو و یک موتور سیکلت توقیف شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند،خاطر نشان کرد:برخورد قاطع و مستمر با خرده فروشان مواد مخدر و کسانی که بخواهند به هر نحوی آرامش و امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازند،توسط انتظامی شهرستان با اقتدار کامل انجام می شود.
۸:۵۰
۸:۵۲

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *