آخرین اخبار

بودجه یک هزار و ۲۷۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۱ شهرداری سیرجان به طور کامل و صددرصد جذب شده و تحقق یافت

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سیرجان با اعلام این خبر افزود: علی‌رغم وجود مشکلات اقتصادی با تلاش مجموعه همکارانم در شهرداری سیرجان بودجه به طور کامل جذب که یک هزار و ده میلیارد تومان آن به شکل نقدی و مابقی آن به شکل غیرنقدی در قالب توافق نامه، تهاتر و… محقق شد.   مهدی […]

اشتراک گذاری
۲۷ اسفند ۱۴۰۱
146 بازدید
کد مطلب : 1584

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سیرجان با اعلام این خبر افزود: علی‌رغم وجود مشکلات اقتصادی با تلاش مجموعه همکارانم در شهرداری سیرجان بودجه به طور کامل جذب که یک هزار و ده میلیارد تومان آن به شکل نقدی و مابقی آن به شکل غیرنقدی در قالب توافق نامه، تهاتر و… محقق شد.

 

مهدی بهرامی افزود: جا دارد در این رابطه از همکارانم در کلیه حوزه‌های شهرداری سیرجان و همچنین معاون اداره کل و رئیس اداره دارایی شهرستان سیرجان و مدیران شرکت‌های معدنی و صنعتی منطقه گل‌گهر و سایر نهادهای مرتبط تشکر و قدردانی کنم.

 

وی ادامه داد: در بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری سیرجان ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب فروش زمین درنظر گرفته بودیم که تنها ۸۰ میلیارد تومان زمین فروخته شد و از سوی دیگر ۱۸۱ میلیارد تومان زمین برای شهرداری در بخش بازگشایی معابر تملک شد که ۵۰ میلیارد تومان آن مربوط به تملک زمین در خیابان امام و پشت بازار است.

 

این مدیر شهری تصریح کرد: بودجه ۲ هزار و ۷۵ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۲ شهرداری سیرجان نیز با انجام تشریفات قانونی تقدیم شورا و مورد تصویب قرار گرفت و از سوی کمیته انطباق فرمانداری سیرجان نیز تایید و ابلاغ شده است که سهم قابل توجهی از آن به آسفالت معابر، زیباسازی شهر سیرجان، طرح‌های عمرانی و اقدامات حوزه خدمات شهر و فضای سبز تعلق گرفته است که امیدواریم با تلاش همکارانم و مشارکت مردم محقق شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *