آخرین اخبار

توقیف موتور سنگین ۴ میلیارد ریالی در سیرجان

  فرمانده انتظامی سیرجان از توقیف یک دستگاه موتور سنگین هوندا فاقد مجوز به ارزش ۴ میلیارد ریال هنگام تردد در سطح شهر خبر داد. سرهنگ مرتضی امیر سبتکی اظهار داشت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی ، ماموران یگان امداد این فرماندهی حین گشت زنی در یکی از بلوار های ورودی شهرستان سیرجان یک دستگاه […]

اشتراک گذاری
۲۵ خرداد ۱۴۰۲
148 بازدید
کد مطلب : 608

 

فرمانده انتظامی سیرجان از توقیف یک دستگاه موتور سنگین هوندا فاقد مجوز به ارزش ۴ میلیارد ریال هنگام تردد در سطح شهر خبر داد.

سرهنگ مرتضی امیر سبتکی اظهار داشت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی ، ماموران یگان امداد این فرماندهی حین گشت زنی در یکی از بلوار های ورودی شهرستان سیرجان یک دستگاه موتور سنگین که قصد تردد در سطح شهر را داشت مشاهده و با حضور ضربتی موتورسیکلت را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی انجام شده مشخص شد این موتور سنگین هوندا فاقد مجوز تردد در همین راستا مالک موتور سیکلت برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در پایان با اشاره به اهمیت گزارش های مردمی برای مقابله با ورود کالاهای قاچاق به کشور یادآور شد:هموطنان در صورت مشاهده هم و عرضه کالای قاچاق به پلیس اطلاع دهند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *