آخرین اخبار

خودروی سرقتی از جیرفت در سیرجان کشف و زن مرد سارق دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیرجان از کشف یک دستگاه خودروی سرقت شده از جیرفت و دستگیری ۲نفر در این شهرستان خبر داد. سرهنگ مرتضی امیر سبتکی در تشریح این خبر اظهار داشت : شناسایی و توقیف خودروهای دارای سابقه سرقت به صورت مستمر در دستور کار ماموران انتظامی قرار دارد. وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی […]

اشتراک گذاری
۰۲ خرداد ۱۴۰۲
148 بازدید
کد مطلب : 282

فرمانده انتظامی سیرجان از کشف یک دستگاه خودروی سرقت شده از جیرفت و دستگیری ۲نفر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مرتضی امیر سبتکی در تشریح این خبر اظهار داشت : شناسایی و توقیف خودروهای دارای سابقه سرقت به صورت مستمر در دستور کار ماموران انتظامی قرار دارد.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این فرماندهی هنگام گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه پژو ۴۰۵ با دو نفر سرنشین مشکوک شدند که در استعلام انجام شده مشخص شد این خودرو در فروردین ماه سال جاری از جیرفت سرقت شده است.

فرمانده انتظامی سیرجان ادامه داد: این خودرو پس از یک تعقیب و مراقبت ، متوقف و یک متهم زن و یک مرد دستگیر شدند که در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به سرقت این خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی خاطرنشان کرد:با هماهنگی مراجع قضایی خودروی سرقتی تحویل مالباخته شد و تحقیقات پلیس برای کشف سایر سرقت های احتمالی مربوط به این دو متهم ادامه دارد .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *