آخرین اخبار

دستگیری سارق زورگیر احشام در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از انهدام دو باند سرقت احشام با دستگیری ۸ سارق در عملیات ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد. سرهنگ مرتضی امیرسبتکی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام همراه با زورگیری و تهدید از تعدادی از دامداران در نقاط روستایی ، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و […]

اشتراک گذاری
۲۵ تیر ۱۴۰۲
147 بازدید
کد مطلب : 922

فرمانده انتظامی سیرجان از انهدام دو باند سرقت احشام با دستگیری ۸ سارق در عملیات ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
سرهنگ مرتضی امیرسبتکی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام همراه با زورگیری و تهدید از تعدادی از دامداران در نقاط روستایی ، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و بررسی‌های میدانی ۸ متهم دخیل در این سرقت‌ها که دو نفرشان اتباع افغان بودند را شناسایی و آنان را طی سه عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به کشف تعدادی احشام سرقتی از مخفیگاه سارقان خاطرنشان کرد : این سارقان در مواجهه با اسناد و مدارک موجود با معرفی یک مالخر به ۹ فقره سرقت عادی و سه فقره سرقت همراه با زورگیری احشام شامل ۶۰ راس گوسفند به ارزش ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند.
سرهنگ امیر سبتکی بیان کرد : این متهمان که برای سرقت مکان‌های کم تردد روستایی را انتخاب و به وسیله دو دستگاه خودرو پراید و وانت دست به سرقت می‌زدند با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *