آخرین اخبار

رئیس کمیسیون صنایع مجلس و نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی

دستاوردهای بی نظیر و جهشیِ گهرزمین، الگوی سایر شرکت های معدنی و صنعتی است در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو، غرفه شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین میزبان مسوولین، مدیران، نخبگان، کارشناسان و نمایندگان مجلس است.   به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین، رضا علیزاده، رئیس کمیسیون […]

اشتراک گذاری
۱۵ تیر ۱۴۰۳
70 بازدید
کد مطلب : 3633

دستاوردهای بی نظیر و جهشیِ گهرزمین، الگوی سایر شرکت های معدنی و صنعتی است

در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو، غرفه شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین میزبان مسوولین، مدیران، نخبگان، کارشناسان و نمایندگان مجلس است.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین، رضا علیزاده، رئیس کمیسیون صنایع مجلس و نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین از دستاوردها و آخرین وضعیت این شرکت در حوزه رکورد‌‎های تولیدی و طرح‌های توسعه‌ای آگاه شد.

در این بازدید دستاوردها و محصولات شرکت گهرزمین، تشریح شد.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس، در حاشیه این بازدید، ضمن اظهار خرسندی از عملکرد شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین، دستاوردهای این شرکت را طی یکسال گذشته الگو، بی نظیر و جهشی بیان نمود.

گفتنی است بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی بین المللی صنایع فولاد، معادن، فلزی، ریخته‌گری، متالوژی و تجهیزات وابسته تا تاریخ ۱۵ تیرماه در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تبریز بر پا می باشد.

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *