آخرین اخبار
در راستای استقبال از سال نو؛

طرح محله به محله در سیرجان اجرا می شود

معاون خدمات شهری و امور مناطق شهرداری سیرجان از آغاز اجرای طرح پاکسازی و تنظیف ویژه محله به محله در سطح شهر سیرجان خبر داد. تورج صادقی گفت: طرح محله به محله با هدف ارتقای بهداشت محیط، حفظ سیمای شهری و رفاه حال شهروندان سیرجان در آستانه سال جدید انجام می‌شود. او افزود: این طرح […]

اشتراک گذاری
۲۶ بهمن ۱۴۰۱
148 بازدید
کد مطلب : 1576

معاون خدمات شهری و امور مناطق شهرداری سیرجان از آغاز اجرای طرح پاکسازی و تنظیف ویژه محله به محله در سطح شهر سیرجان خبر داد.

تورج صادقی گفت: طرح محله به محله با هدف ارتقای بهداشت محیط، حفظ سیمای شهری و رفاه حال شهروندان سیرجان در آستانه سال جدید انجام می‌شود.

او افزود: این طرح با هماهنگی‌ و همکاری حوزه معاونت خدمات شهری، سازمان سیما منظر، سازمان عمران و خدمات موتوری شهرداری سیرجان ۲۷ بهمن‌ ماه جاری آغاز و تا ۲۷ اسفندماه به بهانه استقبال از بهار طبیعت و آغاز سال نو اجرا خواهد شد.

معاون خدمات شهری و امور مناطق شهرداری سیرجان یادآور شد: عملیات اجرایی این طرح شامل هرس و شاخه‌زنی درختان و بوته‌ها، جمع‌آوری نخاله‌ها و خاکروبه‌ها، ترمیم جداول، ترمیم آسفالت معابر و اصلاح تابلوهای راهنمای مسیر و راهنمایی رانندگی و.. است که به صورت محله به محله و با اولویت مناطق کم برخوردار شهر اجرا می‌شود که همراهی و همکاری شهروندان، تسریع، موفقیت و اجرای هر چه بهتر این طرح را به دنبال خواهد داشت.

در ادامه همچنین امین زند مدیر برنامه‌ریزی شهرداری سیرجان گفت: ایجاد حس تحول و تنوع با پایان یافتن سال و استقبال پرشور از نوروز از دیرباز تاکنون مورد توجه همگان بوده و در این راستا با راه‌اندازی پنج کارگروه در کمیته زیباسازی شهرداری سیرجان تصمیم داریم با توان و ظرفیت بیشتر نسبت به سال‌های گذشته اقداماتی را در کنار شهروندان به منظور آماده‌سازی شهر برای اجرای برنامه‌های مختلف همزمان با میلاد حضرت ولیعصر(عج)، استقبال از سال نو و ماه مبارک رمضان برای مطلوبیت هر چه بیشتر فضای شهری به انجام برساند.

او با بیان اینکه اجرای این طرح تا پایان سال‌جاری در سیرجان تداوم خواهد داشت، خاطرنشان کرد: برخورداری از محیطی پاکیزه، محلی برای سکونت و تغذیه مناسب از مهم‌ترین نیازهای فردی در جامعه است و هر چه این نیازها به نحو مطلوب در شهر و روستاها فراهم شود، آن جامعه شرایط مطلوب‌تری برای زندگی و جذب گردشگر دارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *