آخرین اخبار

ناکامی در انتقال ۲۸۷ کیلو تریاک

  جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۸۷ کیلو تریاک قبل از خروج این محموله از حوزه شهرستان سیرجان به مقصد استان فارس خبر داد. سردار عبدالعلی روانبخش گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیرجان در پی کسب خبری در رابطه با عبور یک محموله سنگین مواد مخدر از حوزه این شهرستان […]

اشتراک گذاری
۰۴ تیر ۱۴۰۲
138 بازدید
کد مطلب : 617

 

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۸۷ کیلو تریاک قبل از خروج این محموله از حوزه شهرستان سیرجان به مقصد استان فارس خبر داد.

سردار عبدالعلی روانبخش گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیرجان در پی کسب خبری در رابطه با عبور یک محموله سنگین مواد مخدر از حوزه این شهرستان به مقصد استان فارس به سرعت به همراه ماموران پاسگاه انتظامی خیر آباد در محور سیرجان شیراز مستقر شدند.

وی افزود مأموران پس از ساعت‌ها استقرار و پایش نامحسوس این محور به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و به آن دستور ایست دادند که در پی افزایش سرعت و فرار آن به سمت یکی از محورهای فرعی ماموران آن را تعقیب قرار دادند و در ادامه در پی حرکات خطرساز این خودرو ،با شلیک به لاستیک آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۲۸۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و در این رابطه دو متهم که در صدد انتقال این محموله سنگین مواد مخدر به استان فارس بودند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *