آخرین اخبار
نظر سرمربی گل‌گهر پیرامون زیرساخت‌های باشگاه

“امکانات باشگاه گل‌گهر فراتر از تصورات من بود”

مارینوس اوزونیدیس پس از بازدید از امکانات و زیرساخت‌های متعدد باشگاه گل‌گهر، ابراز داشت: امکانات این باشگاه فراتر از تصورات من بود. سرمربی جدید گل‌گهر که پیش از نشست خبری از اماکنی نظیر مجموعه گهرپارک، مجموعه امام علی(ع) و امکانات، زیرساخت‌ها و بخش‌های مختلف باشگاه گل‌گهر بازدید به عمل آورده بود، در پاسخ به خبرنگاران […]

اشتراک گذاری
۰۳ تیر ۱۴۰۲
140 بازدید
کد مطلب : 644

مارینوس اوزونیدیس پس از بازدید از امکانات و زیرساخت‌های متعدد باشگاه گل‌گهر، ابراز داشت: امکانات این باشگاه فراتر از تصورات من بود.

سرمربی جدید گل‌گهر که پیش از نشست خبری از اماکنی نظیر مجموعه گهرپارک، مجموعه امام علی(ع) و امکانات، زیرساخت‌ها و بخش‌های مختلف باشگاه گل‌گهر بازدید به عمل آورده بود، در پاسخ به خبرنگاران گفت: طی تحقیقاتی که قبل از ورود به ایران در مورد باشگاه گل‌گهر انجام داده بودم، دوستان ایرانی‌ام از این باشگاه و امکاناتش تعریف کرده بودند و باید بگویم باشگاه گل‌گهر زیرساخت‌های بسیار خوبی فراهم آورده و امکانات آن فراتر از تصورات من بود.

وی همچنین با اشاره به وجود تعامل مثبت میان خود و مدیران باشگاه گل‌گهر گفت: وظیفه اصلی من کمک به موفقیت باشگاه است و با وجود این امکانات وسیع و رضایت‌بخش، حمایت مدیران باشگاه، رسانه‌ها و هواداران می‌توانیم بیشتر از سال گذشته به موفقیت برسیم و من در این راه از تمام توان خود استفاده خواهم کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *