آخرین اخبار

همکاری شهرداری منطقه یک در آماده سازی مساجد در شبهای قدر

شهردار منطقه یک از همکاری در راستای آماده سازی و تنطیف مساجد، تکایا و اماکن متبرکه برگزار کننده مراسمات شبهای قدر خبر داد.   به گزارش واحدخبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، سید سجاد مصلایی با اعلام این خبر افزود: شهرداری منطقه یک سیرجان در راستای وظایف ذاتی و به منظور ارایه خدمات مطلوب و شایسته […]

اشتراک گذاری
۱۹ فروردین ۱۴۰۲
151 بازدید
کد مطلب : 1587

شهردار منطقه یک از همکاری در راستای آماده سازی و تنطیف مساجد، تکایا و اماکن متبرکه برگزار کننده مراسمات شبهای قدر خبر داد.

 

به گزارش واحدخبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، سید سجاد مصلایی با اعلام این خبر افزود: شهرداری منطقه یک سیرجان در راستای وظایف ذاتی و به منظور ارایه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان در تمامی حوزه ها، در لیالی قدر با مساجد و تکایا همکاری خواهد کرد.

 

وی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مردم و نمازگزارن و شب زنده داران در لیالی قدر ادامه داد: روند آماده سازی با تنظیف و پاکسازی محوطه و معابر حاشیه مسجد جامع، مسجد امیرالمومنین(ع)، مصلی، گلزار شهدا، مهدیه و مساجد محلات برای استفاده هر چه بیشتر و شایسته مردم در دستور کار قرار گرفته تا شهروندان در محیطی مطلوب به عبادت بپردازند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *