آخرین اخبار

پلمب تعدادی مغازه و منزل به جرم فروش مواد مخدر در سیرجان

  فرمانده انتظامی سیرجان از پلمب ۷ مغازه و منزل به جرم فروش مواد مخدر و معرفی متصدیان و مالکان این مغازه‌ها به مرجع قضایی خبر داد. سرهنگ جواد خواجه‌پور گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مشکوک در تعدادی از […]

اشتراک گذاری
۰۹ مرداد ۱۴۰۳
32 بازدید
کد مطلب : 3745

 

فرمانده انتظامی سیرجان از پلمب ۷ مغازه و منزل به جرم فروش مواد مخدر و معرفی متصدیان و مالکان این مغازه‌ها به مرجع قضایی خبر داد.

سرهنگ جواد خواجه‌پور گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مشکوک در تعدادی از واحدهای صنفی و منازل مسکونی در محلات مختلف ، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود : ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و یک سری اقدامات تخصصی و هوشمندانه دریافتند تعدادی از متصدیان مغازه‌های مختلف و مالکان منازل مسکونی با سوء استفاده از شغل و محل سکونت خود اقدام به فروش مواد مخدر می‌کنند.

فرمانده انتظامی سیرجان بیان کرد: پس از کسب اطلاعات لازم و اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضایی مغازه‌ها و منازل مسکونی مذکور مورد بازرسی قرار گرفتند که در نهایت مقادیری مواد مخدر از نوع هروئین ، شیشه ،تریاک کشف و ۱۳ متهم در این رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ جواد خواجه‌پور با اشاره به پلمب ۵ منزل مسکونی و ۲ باب مغازه ، از تحویل متهمان به مراجع قضایی خبر داد و گفت : از شهروندان فهیم سیرجانی می‌خواهیم گزارش‌های خود در خصوص فعالیت‌های قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر ، حضور معتادان متجاهر و ولگرد را از طریق تماس با شماره ۱۲۸ ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر در اختیار کارشناسان این پلیس قرار دهند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *