آخرین اخبار

پیام تبریک اعضای شورای شهر سیرجان بمناسبت هفته قوه قضاییه

  رییس و اعضای شورای شهر سیرجان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، هفته قوه قضاییه را به مسوولان و دست‌اندرکاران این حوزه تبریک گفتند. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، در این پیام آمده است: هفته اول تیر ماه یادآور سالروز فاجعه جانسوز و دردناک شهادت شهید بهشتی […]

اشتراک گذاری
۰۴ تیر ۱۴۰۲
151 بازدید
کد مطلب : 662

 

رییس و اعضای شورای شهر سیرجان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، هفته قوه قضاییه را به مسوولان و دست‌اندرکاران این حوزه تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، در این پیام آمده است:

هفته اول تیر ماه یادآور سالروز فاجعه جانسوز و دردناک شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی است که بنا به تجلیل از معمار بزرگ قانون اساسی و دستگاه قضایی کشور، هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.
قوه قضاییه از مهمترین ارکان نظام اسلامی است که کارکرد آن، تأثیر مستقیمی بر سایر ارکان نظام دارد و حرکت این قوه همواره با اقتدار و رعایت موازین قسط و عدل اسلامی در راستای تحقق عدالت در جامعه موجب دلگرمی و حمایت همه جانبه مردمی خواهد بود و پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در گام دوم انقلاب مسوولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام راحل، هفته قوه قضاییه را به مجموعه متعهد و خدوم این قوه خاصه مدیران و همه کارمندان و کارکنان حوزه قضایی شهرستان سیرجان که در امر پیشگیری از جرم، برخورد قاطع با متخلفان و قانون شکنان و تحقق اهداف جامعه ای امن و سالم، تلاش‌های موثر و فراوانی داشته تبریک عرض نموده و موفقیت و تاییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای همه عزیزان آرزومندیم.

🖋 رییس و اعضای شورای اسلامی شهر سیرجان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *