آخرین اخبار

کشف محل دپوی سیگار قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از کشف ۲۹۰۰۰ نخ سیگار قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی در هند این شهرستان خبر داد. سرهنگ داراب قنبری گفت : در تداوم برنامه‌ریزی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان با اقدامات پلیسی و اشرافیت اطلاعاتی از دپو […]

اشتراک گذاری
۰۸ تیر ۱۴۰۲
130 بازدید
کد مطلب : 774

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از کشف ۲۹۰۰۰ نخ سیگار قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی در هند این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داراب قنبری گفت : در تداوم برنامه‌ریزی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان با اقدامات پلیسی و اشرافیت اطلاعاتی از دپو محموله سیگار قاچاق خارجی در یک باب مغازه با خبر شدند.

سرهنگ قنبری در ادامه افزود : ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بررسی از این مغازه موفق به کشف ۲۹۰۰۰ نخ سیگار قاچاق خارجی شدند و محموله را به مراجع ذی صلاح تحویل دادند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در پایان ضمن اشاره به دستگیری یک نفر متهم در این زمینه ،خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ذاتی پلیس مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا است و با توجه به تأثیر منفی پدیده بر اقتصاد کشور ، مجموعه انتظامی این شهرستان با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش شبانه روزی، با هر گونه قاچاق کالا مبارزه خواهند کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *