آخرین اخبار

کشف کالای قاچاق از اتوبوس عبوری از سیرجان

  فرمانده انتظامی سیرجان از کشف کالای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در محور سیرجان-شیراز خبر داد. سرهنگ مرتضی امیر سبتکی بیان داشت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی هنگام کنترل خودروهای عبوری محور سیرجان-شیراز یک دستگاه اتوبوس عبوری را جهت بررسی متوقف کردند. […]

اشتراک گذاری
۲۸ خرداد ۱۴۰۲
140 بازدید
کد مطلب : 602

 

فرمانده انتظامی سیرجان از کشف کالای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در محور سیرجان-شیراز خبر داد.

سرهنگ مرتضی امیر سبتکی بیان داشت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی هنگام کنترل خودروهای عبوری محور سیرجان-شیراز یک دستگاه اتوبوس عبوری را جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود:در بازدید از این اتوبوس که تحت پوشش حمل مسافر قصد ورود تعدادی کالای قاچاق را به کشور داشت که شامل انواع لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان ارزش این کالا را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه سه میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی و اموال قاچاق نیز توقیف و به اداره تعزیرات انتقال داده شدند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *