آخرین اخبار

کشف ۹۴کیلو تریاک در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از توقیف یک دستگاه پیکان سواری حامل ۹۴ کیلو تریاک و دستگیری دو نفر قاچاقچی توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد . سرهنگ مرتضی امیرسبتکی اظهار داشت :مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر ، در حین کنترل خودروهای […]

اشتراک گذاری
۱۸ خرداد ۱۴۰۲
146 بازدید
کد مطلب : 484

فرمانده انتظامی سیرجان از توقیف یک دستگاه پیکان سواری حامل ۹۴ کیلو تریاک و دستگیری دو نفر قاچاقچی توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد .

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی اظهار داشت :مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر ، در حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک خودروی سواری پیکان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی تصریح کرد :ماموران در بازرسی از این خودرو ۹۹ بسته مواد مخدر شامل ۹۴ کیلو تریاک کشف و دو نفر قاچاقچی در این رابطه دستگیر که پس تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
فرمانده انتظامی سیرجان در پایان خاطرنشان‌کرد : پلیس با تلاش بی وقفه و با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی و همکاری گزارشات مردمی اجازه نمی‌دهد که قاچاقچیان و سوداگران مواد مخدر با سودجویی و بی رحمی افراد جامعه را گرفتار مصرف و اعتیاد به مواد مخدر کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *