آخرین اخبار
همزمان با عید سعید فطر؛

🔰 جشن شکوه مهمانی برگزار شد

مدیر ارتباطات شهرداری سیرجان از برگزاری جشن عید سعید فطر با شعار عید بندگی و شکوه مهمانی با اجرای ویژه برنامه‌های شاد و متنوع و نورافشانی آسمان خبر داد. به گزارش واحدخبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، وحید ارجمند با بیان این مطلب گفت: این ویژه برنامه در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و ترویج آیین‌ها و […]

اشتراک گذاری
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
131 بازدید
کد مطلب : 1613

مدیر ارتباطات شهرداری سیرجان از برگزاری جشن عید سعید فطر با شعار عید بندگی و شکوه مهمانی با اجرای ویژه برنامه‌های شاد و متنوع و نورافشانی آسمان خبر داد.

به گزارش واحدخبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، وحید ارجمند با بیان این مطلب گفت: این ویژه برنامه در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و ترویج آیین‌ها و شعائر اسلامی بین شهروندان با دعوت از برخی هنرمندان با اجرای برنامه های شاد و متنوع، نورافشانی آسمان، اجرای موسیقی و … به مدت دو شب در گذر گلیم با استقبال پرشور شهروندان برگزار شد.

وی برگزاری مراسمات، آیین ها و جشن های ملی و مذهبی را یکی از عوامل ایجاد انگیزه و افزایش شور و نشاط اجتماعی میان شهروندان دانست و یادآور شد: آذین بندی و زیباسازی مصلی (محل برگزاری نماز عید فطر) و برخی معابر و میادین اصلی نیز از دیگر اقداماتی است که توسط مدیریت ارتباطات شهرداری همزمان با عید سعید فطر انجام شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *