آخرین اخبار

دستاورد موفقیت‌آمیز گل‌گهر در کسب و استقرار استانداردهای مدیریتی

  ➖ شرکت معدنی‌وصنعتی گل‌گهر در ادامه روند موفقیت‌آمیز خود و برای اولین بار در تاریخ این شرکت، موفق به اخذ استانداردهای ISO 10004 (سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان)، ISO 10002 (سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان) و همچنین صدور و بازبینی مجدد استانداردهای ISO 9001، ISO 45001 و ISO 14001 شد. ➖ این اتفاق و […]

اشتراک گذاری
۲۴ دی ۱۴۰۲
74 بازدید
کد مطلب : 3445

 

➖ شرکت معدنی‌وصنعتی گل‌گهر در ادامه روند موفقیت‌آمیز خود و برای اولین بار در تاریخ این شرکت، موفق به اخذ استانداردهای ISO 10004 (سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان)، ISO 10002 (سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان) و همچنین صدور و بازبینی مجدد استانداردهای ISO 9001، ISO 45001 و ISO 14001 شد.

➖ این اتفاق و رویداد مهم جهت شناسایی و درک نیاز مشتریان و پاسخ‌گویی مناسب به خواسته و انتظارات مشتریان شرکت می‌باشد، که در همین راستا گل‌گهر با تدوین استراتژی‌ها و اقدامات مختلف و همچنین طراحی و به‌کارگیری این استانداردها از طریق طبقه‌بندی نیازها و خواسته‌های مشتریان، سعی نموده تا گام بلندی در خصوص “مشتری‌مداری” که یکی اصول بنیادی تعالی شرکت می‌باشد، بردارد.

➖ به‌یقین این موفقیت، نشان از تلاش‌های متعهدانه مجموعه همکاران گل‌گهر، توجه آنها به رویکردهای مشتری‌مداری در مسیر تعالی شرکت و همچنین لبیک تلاشگران شرکت معدنی‌وصنعتی گل‌گهر به منویات مقام معظم رهبری در سال “رشد تولید و مهارتورم” است.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *