آخرین اخبار

*حضور فعال گهرزمین در نمایشگاه صنایع‌ بومی پدافند غیرعامل*

گهرزمین در نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در هفتمین نمایشگاه ملی تخصصی صنایع بومی پدافند غیر عامل که با هدف توسعه محصولات و خدمات بومی راهبردی و حمایت از آنها برگزار شد حضوری فعال و درخشان داشت. این نمایشگاه که به همت سازمان پدافند […]

اشتراک گذاری
۰۶ دی ۱۴۰۲
137 بازدید
کد مطلب : 2323

گهرزمین در نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت

شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در هفتمین نمایشگاه ملی تخصصی صنایع بومی پدافند غیر عامل که با هدف توسعه محصولات و خدمات بومی راهبردی و حمایت از آنها برگزار شد حضوری فعال و درخشان داشت.

این نمایشگاه که به همت سازمان پدافند غیرعامل کشور و با مشارکت وزارت صمت و در راستای تحقق سیاست‌های کلی ابلاغ شده از سوی مقام‌معظم‌رهبری در حمایت از تولیدکنندگان و محصولات و ارائه‌دهندگان خدمات بومی پدافند غیرعامل از دوم دی‌‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شده بود؛ پس از ۴ روز به کار خود پایان داد.
شرکت معدنی‌وصنعتی گهرزمین در این دوره از نمایشگاه در کنار سایر شرکت‌های فعال در حوزه صنعت و معدن کشور حضوری فعال و پررنگ داشت و آخرین دستاوردهای این مجموعه در حوزه صنایع بومی پدافند غیرعامل را در معرض دید بازدیدکنندگان و مراجعه‌کنندگان قرار داد.
همچنین سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور در غرفه شرکت گهرزمین؛ در جریان آخرین دستاوردهای این شرکت در حوزه پدافند غیرعامل قرار گرفت.

 

 

*روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین*

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *