آخرین اخبار

تجلیل به یادماندنی از فرزندان دختر کارکنان انتظامی سیرجان به مناسبت روز دختر

فرمانده انتظامی سیرجان به مناسبت روز دختر درآیینی با حضور خانواده های کارکنان انتظامی از دختران آنان تجلیل کرد. سرهنگ مرتضی امیرسبتکی در این آئین با تشریح اهمیت جایگاه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و گرامیداشت روز دختر از دیدگاه دین مبین اسلام بیان کرد: حضرت معصومه (ص) جایگاه ویژه ای در بین بانوان […]

اشتراک گذاری
۰۱ خرداد ۱۴۰۲
152 بازدید
کد مطلب : 285


فرمانده انتظامی سیرجان به مناسبت روز دختر درآیینی با حضور خانواده های کارکنان انتظامی از دختران آنان تجلیل کرد.

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی در این آئین با تشریح اهمیت جایگاه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و گرامیداشت روز دختر از دیدگاه دین مبین اسلام بیان کرد: حضرت معصومه (ص) جایگاه ویژه ای در بین بانوان مسلمان شیعه دارد و به همین دلیل ضروری است بانوان جامعه از زندگی وی که مظهر کرامت و فضیلت است الگو بگیرند و راه و رسم زندگی ائمه اطهار (ع) را سرمشق خود قرار دهند.

فرمانده انتظامی خاطرنشان کرد: بی شک شما دختران امروز و مادران فردا نقش بسیار حساسی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری جامعه دارید و با تاسی از اسطوره علم و عفاف حضرت فاطمه معصومه (س) و با الگوپذیری از ایشان در زمینه تعالی معنوی،اخلاقی و علمی نسل های آینده گام بر می دارید.

سرهنگ امیرسبتکی در ادامه خانواده را نخسیتن و موثرترین محیط آموزشی و تربیتی انسان دانست و افزود:اصلی ترین و اساسی ترین عنصر تریبت بندی فرزندان، بر اساس آیات و روایات،خانواده و به ویژه والدین تلقی می شود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت نیکی و احسان به والدین وظایفی که فرزندان در مقابل پدر و مادر دارند گفت: با استناد به آیات قرآن همه فرزندان به لحاظ اخلاقی و معنوی وظیفه دارند والدین خود را تکریم کنند و هرکسی که به پدر و مادر خود نیکی می کند خداوند مقام او را در جایگاهی بالاتر قرار می دهد.

گفتنی است در این مراسم از سوی فرمانده انتظامی سیرجان از ۱۲۰ نفر از فرزندان دختر کارکنان انتظامی این شهرستا با اهداء هدایایی تجلیل به عمل آمد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *