آخرین اخبار

به گزارش واحد خبر مدیریت شهرداری سیرجان

  جواد نویدی خبر داد: ثبت نام والدین جهت دریافت خدمات سرویس مدرسه در سامانه (سپند) از اول خردادماه رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سیرجان گفت: ثبت درخواست والدین جهت دریافت خدمات سرویس مدرسه در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی (سپند) برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از اول خردادماه سال جاری […]

اشتراک گذاری
۱۲ خرداد ۱۴۰۳
97 بازدید
کد مطلب : 3068

 

جواد نویدی خبر داد:

ثبت نام والدین جهت دریافت خدمات سرویس مدرسه در سامانه (سپند) از اول خردادماه

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سیرجان گفت: ثبت درخواست والدین جهت دریافت خدمات سرویس مدرسه در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی (سپند) برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از اول خردادماه سال جاری آغاز می‌شود.

نویدی با اشاره به ماده ٢٧ این آئین نامه عنوان داشت: “به منظور برنامه ریزی و تأمین ناوگان مورد نیاز حمل و نقل دانش آموزی، والدین دانش آموزان موظفند تا ابتدای تیرماه اقدام به ثبت درخواست خود در سامانه سپند نمایند.”

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری سیرجان بیان داشت: ثبت نام در این سامانه به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و والدین دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://irtusepand.ir نسبت به ثبت نام و اطلاعات اولیه خود اقدام کنند.

این مسئول در ادامه گفت: در سامانه سپند، همچنین اطلاعات مربوط به رانندگان، خودروها و مسیرهای سرویس مدارس به طور کامل ثبت و در دسترس والدین قرار می‌گیرد. همچنین به منظور افزایش سطح کیفیت و ایمنی این حوزه،امکان نظارت بر خط بر نحوه سرویس دهی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *