آخرین اخبار

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با دستگیری ۷۷ نفر سارق در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی همراه با دستگیری ۷۷سارق و کشف ۵۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ مرتضی امیرسبتکی با اشاره به اجرای طرح ضربتی و هفت روزه ارتقای امنیت اجتماعی اظهار داشت : این طرح با رویکرد امنیت پایدار و مقابله با سارقان ،متهمان تحت تعقیب ، […]

اشتراک گذاری
۱۷ خرداد ۱۴۰۲
151 بازدید
کد مطلب : 363

فرمانده انتظامی سیرجان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی همراه با دستگیری ۷۷سارق و کشف ۵۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی با اشاره به اجرای طرح ضربتی و هفت روزه ارتقای امنیت اجتماعی اظهار داشت : این طرح با رویکرد امنیت پایدار و مقابله با سارقان ،متهمان تحت تعقیب ، عاملان حمل و توزیع مواد مخدر و اخلالگران امنیت اقتصادی در نقاط مختلف سیرجان با هماهنگی مرجع قضایی اجرا شد.

وی افزود : ماموران انتظامی در اجرای این طرح ۷۷ سارق را دستگیر ،۵۲ فقره انواع سرقت و ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق و همچنین ۲۹ کیلو مواد مخدر را کشف و ۱۵ نفر توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر را دستگیر و ۱۳ معتاد متجاهر را برای درمان به مراکز بهداشتی اعزام کردند.

این مسئول انتظامی یادآور شد :در این طرح ۵۵ نفر متهم تحت تعقیب که جرایمی از جمله سرقت ، کلاهبرداری ، جرایم سایبری ،نزاع و درگیری ، حمل سلاح سرد و قدرت نمایی ، حمل و نگهداری مواد مخدر ، اخلال در نظم و آسایش عمومی ، شرارت و تخریب اموال عمومی را در پرونده کیفری خود داشتند نیز دستگیر شدند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *