آخرین اخبار

عامل قطع عضو شهروند پاریزی دستگیرشد

فرمانده انتظامی سیرجان گفت :عامل قطع عضو شهروند پاریزی که از اراذل و اوباش سطح یک و سوابقی از جمله شرارت ،چاقوکشی ،عربده کشی ، نزاع،مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان در پرونده دارد ، پس از ۴۵ روز کار اطلاعاتی در مخفیگاهش توسط ماموران پلیس امنیت عمومی دستگیر شد . سرهنگ مرتضی […]

اشتراک گذاری
۱۵ خرداد ۱۴۰۲
147 بازدید
کد مطلب : 366

فرمانده انتظامی سیرجان گفت :عامل قطع عضو شهروند پاریزی که از اراذل و اوباش سطح یک و سوابقی از جمله شرارت ،چاقوکشی ،عربده کشی ، نزاع،مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان در پرونده دارد ، پس از ۴۵ روز کار اطلاعاتی در مخفیگاهش توسط ماموران پلیس امنیت عمومی دستگیر شد .

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی افزود: در ۲۹اسفند ۱۴۰۱ در پی یک فقره نزاع بین دو جوان در شهر پاریز شهرستان سیرجان ، بلافاصله واحد گشتی کلانتری بخش پاریز به محل وقوع اعزام شدند. وی بیان کرد :با حضور مأموران در صحنه مشخص شد به سبب تنش و نزاع ایجاد شده بین دو جوان با یکدیگر به دلیل اختلافات قبلی ، یک نزاع فردی شکل می‌گیرد و یکی از این افراد از ناحیه دست با ضربات شمشیر دچار قطع عضو و مجروح می شود و ضارب دخیل در این نزاع نیز بلافاصله از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به آغاز پی جوئی های پلیسی برای شناسایی و دستگیر ضارب و عامل این نزاع تصریح کرد: در این رابطه با تلاش ۴۵ روز کار اطلاعاتی توسط ماموران پلیس امنیت عمومی ، عامل وقوع این قطع عضو که جوانی ۲۹ ساله و از اراذل و اوباش سطح یک است و سوابقی از جمله شرارت ، چاقوکشی ،عربده کشی ، تجاوز به عنف ،ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان در پرونده دارد ، شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در سطح شهر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *