آخرین اخبار

کلنگ زنی و افتتاح ایستگاه پلیس کران شهرستان سیرجان

جانشین فرمانده انتظامی استان در آیین کلنگ زنی و افتتاحیه ایستگاه پلیس کران سیرجان گفت: حمایت مردم از پلیس باعث ایجاد امنیت و پیشگیری از جرائم می شود . به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سردار عبدالعلی روانبخش در آیین کلنگ زنی و افتتاحیه ایستگاه پلیس کران سیرجان که با حضور امام جمعه موقت ، […]

اشتراک گذاری
۲۳ خرداد ۱۴۰۲
144 بازدید
کد مطلب : 498

جانشین فرمانده انتظامی استان در آیین کلنگ زنی و افتتاحیه ایستگاه پلیس کران سیرجان گفت: حمایت مردم از پلیس باعث ایجاد امنیت و پیشگیری از جرائم می شود .
به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سردار عبدالعلی روانبخش در آیین کلنگ زنی و افتتاحیه ایستگاه پلیس کران سیرجان که با حضور امام جمعه موقت ، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار، امام جمعه بخش پاریز و تعدادی از روسای ادارات و نهادهای اجرایی برگزار شد با تقدیر از اعضا و مدیران اجرایی شهرستان سیرجان که در راستای برنامه ریزی برای راه اندازی ایستگاه پلیس در روستای کران همکاری داشتند گفت : امنیت و احساس امنیت در جامعه یکی از دغدغه های ما هم بوده و تلاش خستگی ناپذیر کارکنان فرا جا در این راستا مورد تاکید است .
وی افزود: خواسته مردم برای راه اندازی ایستگاه پلیس در روستای کران نشانه این است که حضور پلیس امنیت و احساس امنیت به وجود می‌آورد اما مردم هم باید در ایجاد امنیت مشارکت کنند.
جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اهمیت فرهنگ خود مراقبتی در جامعه گفت : باید از همه ظرفیت های اجتماعی ، فرهنگی و امکانات موجود برای فرهنگ سازی پدیده خود مراقبتی با مشارکت مردم استفاده شود .
در ادامه این مراسم رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان نیز گفت: امنیت زیربنای توسعه است و بدون امنیت در هیچ کجای دنیا توسعه رخ نداده است .
سرهنگ علیرضا پریور افزود: امنیت به این معنی هم نیست که فقط یک سازمان مانند فرا جا آن را تولید کند امنیت یک فرآیندی است که همه سازمانها و مردم باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند تا خروجی آن امنیت شود .
دیگر سخنران این مراسم نیز امام جمعه موقت سیرجان بود که در سخنانی بیان داشت : قانون اگر بخواهد اجرا شود به ضامن اجرایی نیاز دارد و فرا جا ضامن اجرایی قانون است.
حجت الاسلام حسین حیدری خاطرنشان کرد: کارکنان فرا جانفشان و پا در رکاب برای حفظ ارزش های اسلامی و دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی و اجرای قانون هستند و روزانه در سرتاسر کشور شهدای عزیز و گرانقدر را تقدیم امنیت و آرامش مردم می کنند.
گفتنی است در پایان این نشست آیین کلنگ زنی و افتتاح ایستگاه پلیس در روستای کران شهرستان سیرجان با حضور مسئولان و مردم برگزار شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *