آخرین اخبار

انهدام باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر با کشف ۹۹ کیلو حشیش در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از انهدام یک باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر با کشف ۹۹ کیلو حشیش در عملیات ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان خبر داد. سرهنگ مرتضی امیرسبتکی در تشریح این خبر گفت :ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی از قصد یک باند خانوادگی قاچاق مواد […]

اشتراک گذاری
۲۳ خرداد ۱۴۰۲
153 بازدید
کد مطلب : 510

فرمانده انتظامی سیرجان از انهدام یک باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر با کشف ۹۹ کیلو حشیش در عملیات ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ مرتضی امیرسبتکی در تشریح این خبر گفت :ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی از قصد یک باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر جهت انتقال یک محموله از محدود این شهرستان به مقصد مناطق غربی کشور مطلع شدند.
وی بیان داشت : در ادامه مأموران با رصد اطلاعاتی طی یک عملیات در یک نقطه شهرستان از یک دستگاه خودروی آماده حرکت ۹۹ کیلو حشیش کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به کشف ۹۹ کیلو حشیش و دستگیری ۴ نفر قاچاقچی و توقیف ۱ دستگاه خودرو گفت : پلیس با تلاش بی وقفه و با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی و همکاری و گزارشات مردمی به نوبه خود اجازه نمی دهد سوداگران مرگ افراد جامعه را به اعتیاد گرفتار سازند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *