آخرین اخبار

پرواز بالگرد اورژانس سیرجان برای نجات جان ۶ مصدوم تصادفی

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی سیرجان از اعزام ۳ مصدوم تصادفی در روز شنبه مورخ ۳ تیرماه ۱۴۰۲ به دلیل شدت جراحات و نیاز به خدمات تخصصی با بالگرد اورژانس خبر داد. به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی سیرجان با اشاره به حادثه تصادف یک دستگاه خودرو پژو و کامیون در محور سیرجان به حاجی […]

اشتراک گذاری
۰۳ تیر ۱۴۰۲
134 بازدید
کد مطلب : 647

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی سیرجان از اعزام ۳ مصدوم تصادفی در روز شنبه مورخ ۳ تیرماه ۱۴۰۲ به دلیل شدت جراحات و نیاز به خدمات تخصصی با بالگرد اورژانس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی سیرجان با اشاره به حادثه تصادف یک دستگاه خودرو پژو و کامیون در محور سیرجان به حاجی آباد۴۰ کیلومتری و مصدوم شدن ۶ نفر افزود: ۳ نفر از مصدومان با صدمات شدید، پس از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط کارشناسان فوریت های پزشکی، به دلیل نیاز به خدمات تخصصی توسط اورژانس هوایی ۱۱۵ سیرجان، به بیمارستان ثامن الحج(ع) سیرجان منتقل شدند.

وی افزود: ۲ مصدوم این حادثه نیز توسط آمبولانس اورژانس و هلال احمر به بیمارستان دکتر غرضی منتقل شدند و یک مصدوم به دلیل عدم همکاری علی رغم اصرار و توضیح شرایط اورژانسی حاضر به همکاری جهت انتقال به بیمارستان نشده و به بصورت سرپایی اقدامات اولیه جهت وی انجام شد.

روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی سیرجان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *