آخرین اخبار

*اقامت ۱۰ نفر از بانوان دارای سابقه سوء مصرف مواد مخدر در کمپ ترک اعتیاد جهان پاک سیرجان*

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی سیرجان، بردستانی رئیس اداره بهزیستی از اقامت ۱۰ نفر از بانوان معتاد جهت ترک اعتیاد در کمپ سیرجان خبر داد و گفت : ۳ نفر از این افراد پس پایان دوره ظرف یک هفته گذشته از کمپ ترخیص شدند. رئیس اداره بهزیستی، ویزیت روزانه پزشک،روانشناس،گروه درمانی،آب درمانی،فعالیت های ورزشی […]

اشتراک گذاری
۳۱ خرداد ۱۴۰۲
146 بازدید
کد مطلب : 701

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی سیرجان، بردستانی رئیس اداره بهزیستی از اقامت ۱۰ نفر از بانوان معتاد جهت ترک اعتیاد در کمپ سیرجان خبر داد و گفت : ۳ نفر از این افراد پس پایان دوره ظرف یک هفته گذشته از کمپ ترخیص شدند.

رئیس اداره بهزیستی، ویزیت روزانه پزشک،روانشناس،گروه درمانی،آب درمانی،فعالیت های ورزشی و انجام کارهای دستی را از فعالیت روزانه بانوان مستقر در کمپ بر شمرد و گفت : ایجاد فضای مناسب فیزیکی و عاطفی از جمله فاکتورهای مهمی است که در مسیر بهبودی افراد مقیم در این کمپ بدان توجه می شود.

بردستانی با اشاره به اینکه افراد برای بهبودی و عدم بازگشت نیاز به آموزش و آگاهی دارند افزود: مساله آموزش مهارت های زندگی در اولویت برنامه های کمپ جهان پاک سیرجان هست. وی در ادامه با تشکر از مدیریت کمپ، سرکار خانم عاطفه جهانشاهی که در حال حاضر دانشجوی دکترای روانشناسی سلامت هستند ابراز امیدواری کرد دانش تخصصی و تجربه کاری در کنار توجه جدی به پیگیری های پس از ترخیص بتواند در کاهش اعتیاد بانوان و ترمیم خانواده های آسیب دیده نقش مثبتی را ایفا نماید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *