آخرین اخبار

صعود مقتدرانه گل‌گهر به لیگ برتر امیدهای کشور

    عصر دیروز، جمعه ۱ خردادماه، ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان شاهد بردی پرگل و ارزشمند از تیم امید گل‌گهر بود. شاگردان محسن پرند در دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ دسته اول امید کشور، با نتیجه ۴ بر صفر سرخپوشان زنجان را شکست دادند.   گل‌گهری‌ها که در بازی رفت هم عملکرد خوبی داشتند، در مجموع […]

اشتراک گذاری
۰۲ خرداد ۱۴۰۵
1013 بازدید
نویسنده : اسماء فیروزآبادی
کد مطلب : 9666

 

 

عصر دیروز، جمعه ۱ خردادماه، ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان شاهد بردی پرگل و ارزشمند از تیم امید گل‌گهر بود. شاگردان محسن پرند در دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ دسته اول امید کشور، با نتیجه ۴ بر صفر سرخپوشان زنجان را شکست دادند.

 

گل‌گهری‌ها که در بازی رفت هم عملکرد خوبی داشتند، در مجموع دو دیدار با نتیجه ۵ بر ۱ پیروز شدند و علاوه بر صعود به لیگ برتر امیدهای کشور، راهی فینال مسابقات نیز شدند.

 

در این بازی، محمدتقی حسین‌نژاد با زدن ۲ گل ستاره میدان بود و حسین صادقی و ایلیا منتی هم هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

 

این برد پرگل، نتیجه تلاش و همدلی بازیکنان جوان گل‌گهر بود و نشان داد آینده‌ای روشن در انتظار این تیم است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *