آخرین اخبار

افتتاح و بهره برداری از ۲۳۰ پروژه در هفته دولت

دکتر یعقوبی فرماندار سیرجان اظهار داشت : ۲۳۰ پروژه کشاورزی ، صنعتی , عمرانی و خدماتی، دستاورد دولت سیزدهم در شهرستان سیرجان با اعتباری بالغ بر ۷۰ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید. وی با اشاره به پروژه های قابل بهره برداری در حوزه های عمرانی ،صنعتی و خدماتی در شهرستان،افزود:در هفته دولت در […]

اشتراک گذاری
۱۰ شهریور ۱۴۰۲
49 بازدید
کد مطلب : 1147

دکتر یعقوبی فرماندار سیرجان اظهار داشت : ۲۳۰ پروژه کشاورزی ، صنعتی , عمرانی و خدماتی، دستاورد دولت سیزدهم در شهرستان سیرجان با اعتباری بالغ بر ۷۰ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به پروژه های قابل بهره برداری در حوزه های عمرانی ،صنعتی و خدماتی در شهرستان،افزود:در هفته دولت در حوزه مسکن با هزینه کرد ۲۴۰۰ میلیارد تومان،در حوزه صنعت با هزینه کرد ۳۰۰۰ میلیارد تومان،حوزه راه اصلی ۳۲۴ میلیارد تومان، حوزه آبفا با هزینه کرد ۱۲۰ میلیارد تومان،حوزه برق با هزینه کرد ۵۰ میلیارد تومان،در حوزه گاز با هزینه کرد ۴۱۰ میلیارد تومان و دیگر حوزه‌ها نیز ۱۹۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید .

.:
فرماندار سیرجان به اهم پروژه های عمران روستایی در شهرستان اشاره کرد و تصریح کرد:پروژه آسفالت معابر روستایی با ۲۷۰ هزار متر مربع، در ۵۱ روستا و اعتباری افزون بر ۱۰۳ میلیارد تومان ،تهیه و بازنگری طرح های هادی در ۳۵ روستا با اعتباری افزون بر ۵ میلیارد تومان،معرفی به بانک و پرداخت تسهیلات مسکن روستایی به تعداد ۵۰۰ فقره و اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان ،توسط بنیاد مسکن و دهیاری ها انجام شده است .

وی بیان داشت:آغاز عملیات اجرایی۱۲۶۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن با سرمایه گذاری ۴۶۶ میلیارد تومان،واگذاری ۱۱۱۴ قطعه زمین روستایی،صدور ۵۰۰ سند مالکیت روستایی و آغاز عملیات اجرایی۴۸۹ واحد مسکن روستایی از جمله پروژه های عمران روستایی در شهرستان سیرجان است.

دکتر یعقوبی پور با اشاره به اینکه سیرجان جزء شهرستان های برتر در طرح نهضت مسکن ملی است، تصریح کرد: شهرستان سیرجان از جمله شهرستان های پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است؛ که عملیات احداث ۸ هزار و ۳۵۰ واحد مسکونی را از سال گذشته آغاز کرده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *