آخرین اخبار

برگزاری آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان

  با حضور جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان برگزار شد. صبح امروز آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی سابق و جدید شهرستان سیرجان با حضور سردار عبدالعلی روانبخش و جمعی از مسئولان شهرستان سیرجان در سالن اجتماعات حلال احمر برگزار شد. جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان در […]

اشتراک گذاری
۲۰ دی ۱۴۰۲
74 بازدید
کد مطلب : 2375

 

با حضور جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان برگزار شد.
صبح امروز آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی سابق و جدید شهرستان سیرجان با حضور سردار عبدالعلی روانبخش و جمعی از مسئولان شهرستان سیرجان در سالن اجتماعات حلال احمر برگزار شد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان در این مراسم با گرامیداشت چهارمین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان و تشریح برخی زوایای این حادثه گفت : نظام جمهوری اسلامی با رهبری مقام عظمای ولایت و بصیرت مردم ، در مقابل دشمن ایستاده است روز به روز شاهد موفقیت‌های بیش از پیش هستیم.
سردار عبدالعلی روانبخش در ادامه نقش اساسی و کلیدی فراجا را در ایجاد امنیت پایدار مهم ارزیابی کرد و افزود : شاخص‌های مهم توسعه و پیشرفت کشور در ابعاد اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی ، ایجاد امنیت و احساس امنیت است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان به سابقه تاریخی ، فرهنگی و مذهبی ، رشد و افزایش توسعه ، پیشرفت اقتصادی و صنعتی شهرستان سیرجان اشاره کرد و گفت : این شهرستان یکی از شهرهای مهم استان است و مجموعه فرماندهی انتظامی استان حساسیت ویژه برای ایجاد امنیت پایدار در این شهرستان دارد.

وی افزود : برای اینکه امنیت حفظ شود و ارتقا پیدا کند همه باید کمک و تلاش کنند و همه ادارات و نهادها تولید امنیت را باید در دستور کار خود قرار دهند و به وظایف خود در این حوزه عمل کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو به فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص جلب مشارکت عمومی برای شرکت در انتخابات با رقابت و سلامت انتخابات همراه با امنیت اشاره کرد و حضور گسترده و پرشور مردم در این رویداد را سدی در مقابل توطئه های دشمنان دانست.
گفتنی است در این مراسم از زحمات سرهنگ مرتضی امیرسبتکی تقدیر طی حکمی سرهنگ جواد خواجه‌پور به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان معرفی شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *