آخرین اخبار

حمایت راهبردی دستگاه قضا برای اجرای طرح عفاف و حجاب

فرمانده انتظامی سیرجان در نشست با رئیس دادگستری و مسئولان قضایی بر حمایت و همچنین استفاده از راهبردهای دستگاه قضا برای اجرای موثر طرح عفاء و حجاب تاکید کرد. سرهنگ جواد خواجه‌پور در این نشست با رئیس دادگستری و تعدادی از مسئولان قضایی سیرجان اظهار داشت : برای افزایش رضایت مردم از خدمتگزاران خود در […]

اشتراک گذاری
۲۶ فروردین ۱۴۰۳
31 بازدید
کد مطلب : 2508

فرمانده انتظامی سیرجان در نشست با رئیس دادگستری و مسئولان قضایی بر حمایت و همچنین استفاده از راهبردهای دستگاه قضا برای اجرای موثر طرح عفاء و حجاب تاکید کرد.
سرهنگ جواد خواجه‌پور در این نشست با رئیس دادگستری و تعدادی از مسئولان قضایی سیرجان اظهار داشت : برای افزایش رضایت مردم از خدمتگزاران خود در مجموعه فراجا و دستگاه قضا همکاری بیشتر این دو نهاد لازم است.
وی افزود : حمایت و راهبردهای دستگاه قضا در اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی و همچنین طرح‌ عفاف و حجاب که در چهارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی است به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌ها و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه از ۲۵ فروردین آغاز شد و در افزایش احساس امنیت در جامعه تاثیر بسزایی دارد.
ریس محترم حوزه قضائی شهرستان سیرجان حجت الاسلام و المسلمین حاج محمود محمدی با اشاره به اینکه اصل حکم حجاب از ضروریات مسلم دینی است و با از بین رفتن حجاب ، فساد و منکرات در جامعه رایج شده و بایستی هوشمندانه و براساس شریعت اسلامی با ترویج بی حجابی مبارزه نمود و اجازه ندهیم موضوع بی حجابی در کشور رواج پیدا کند لاکن این درد بایستی به صورت هوشمندانه پی گیری شود و با کسانی که بخواهند به عمد و از روی غرض ورزی با این ارزش و فرهنگ اسلامی به مقابله و معارضه بپردازند با حفظ جوانب شرعی و قانونی برخورد مناسب صورت خواهد گرفت .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *