آخرین اخبار

ماهان سیرجان؛ عرصه رقابت ۳۰تیم امداد و نجات  معادن کشور

  ششمین دوره مسابقات کشوری امداد و نجات شرکت‌های تابعه ایمپاسکو به میزبانی شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان برگزار خواهد شد. در این دوره از مسابقات، ۳۰تیم‌ امداد و نجات از شرکت‌های تابعه شرکت توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمپاسکو) با هدف به روز رسانی مهارت‌ها و آموزش‌های مربیان امداد […]

اشتراک گذاری
۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
12 بازدید
کد مطلب : 2631

 

ششمین دوره مسابقات کشوری امداد و نجات شرکت‌های تابعه ایمپاسکو به میزبانی شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان برگزار خواهد شد.
در این دوره از مسابقات، ۳۰تیم‌ امداد و نجات از شرکت‌های تابعه شرکت توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمپاسکو) با هدف به روز رسانی مهارت‌ها و آموزش‌های مربیان امداد و نجات ضمن برگزاری آزمون‌های مهارتی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
افزایش تاب آوری صنعت و معدن در برابر سوانح، دستاورد آموزش‌هایی است که اعضای تیمهای امداد و نجات نقش مهمی در شکل‌گیری و تقویت آن دارند که در خلال برگزاری مجموعه مسابقات کشوری امداد و نجات محقق خواهد شد.
شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان با حمایت از برگزاری این دوره از مسابقات گامی موثر در راستای تقویت تاب آوری شرکت ها در برابر سوانح بر خواهد داشت.
این مسابقات ۱۰ الی ۱۲ اردیبهشت ماه در پردیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان برگزار خواهد شد.
#ماهان_سیرجان
#گروه_مالی_گردشگری
#هلدینگ_ماهان
#ایمنی
#ایمپاسکو
#گل‌گهر
#معدن۵
#امداد_و_نجات
#سیرجان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *