آخرین اخبار

پایان قدرت نمایی ۱۴ اراذل و اوباش در سیرجان

  فرمانده انتظامی سیرجان از پایان قدرت نمایی و عرض اندام ۱۴ اراذل و اوباش نوپدید در عملیات های یک ماه اخیر پلیس این شهرستان خبر داد . سرهنگ”خواجه پور”گفت: همزمان با اولین ماه از سال جدید و افزایش حضور و عبور مسافران نوروزی در این شهرستان طرح های پلیس در حوزه برخورد با اراذل […]

اشتراک گذاری
۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
24 بازدید
کد مطلب : 2513

 

فرمانده انتظامی سیرجان از پایان قدرت نمایی و عرض اندام ۱۴ اراذل و اوباش نوپدید در عملیات های یک ماه اخیر پلیس این شهرستان خبر داد .

سرهنگ”خواجه پور”گفت: همزمان با اولین ماه از سال جدید و افزایش حضور و عبور مسافران نوروزی در این شهرستان طرح های پلیس در حوزه برخورد با اراذل و اوباش با جدیت بیشتری در سطح شهرستان سیرجان اجرا شد .

وی افزود: در این مدت ۱۴ نفر از اراذل و اوباش نوپدید که مرتکب جرائمی همچون تیراندازی، نزاع و درگیری با سلاح سرد، عربده کشی و مزاحمت برای نوامیس شده بودند دستگیر و اقلامی از جمله ۴ قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد از آن ها کشف و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند .

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به استمرار طرح های برخورد با اراذل و اوباش و دیگر مخلان نظم و امنیت خاطرنشان کرد: پلیس با این قشر اندک و دیگر کسانی که بخواهند نظم و امنیت عمومی را مختل کنند با جدیت برخورد می کند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *