آخرین اخبار
گهرزمین در مسیر رشد و توسعه

🔹بازدید میدانی معاون استاندار و فرماندار ویژه سیرجان با همراهی محمد محیاپور مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین و معاونین و مدیران این شرکت از سایت گهرزمین

صبح امروز دوشنبه ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۲، علی یعقوبی پور، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سیرجان، با حضور در شرکت سنگ آهن گهرزمین از بخش های مختلف سایت این شرکت بازدید نمود. یعقوبی پور پس از بازدید از بخش معدن، سنگ شکن، کارخانه های کنسانتره و کارخانه گندله سازی، با ابراز رضایت از مدیرعامل، معاونین، […]

اشتراک گذاری
۱۳ شهریور ۱۴۰۲
50 بازدید
کد مطلب : 1202

صبح امروز دوشنبه ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۲، علی یعقوبی پور، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سیرجان، با حضور در شرکت سنگ آهن گهرزمین از بخش های مختلف سایت این شرکت بازدید نمود.
یعقوبی پور پس از بازدید از بخش معدن، سنگ شکن، کارخانه های کنسانتره و کارخانه گندله سازی، با ابراز رضایت از مدیرعامل، معاونین، مدیران و پرسنل شرکت، با اشاره به اقدامات ارزنده آنها، به ویژه در راستای انجام مسوولیتهای اجتماعی، استخراج و تولید در راستای تکمیل زنجیره فولاد، این شرکت را در مسیر رشد و توسعه خواند و پیشرفت و تعالی آن را شایسته و ضروری دانست.
گفتنی است این بازدید به منظور ارائه گزارش عملکرد و خدمات ارزنده این شرکت و آشنایی بهتر فرماندار سیرجان با اقدامات این شرکت صورت پذیرفت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *