آخرین اخبار

دیدار صمیمانه مهندس عتیقی با پرسنل منطقه گل‌گهر در نخستین روز بهار

در اولین روز از سال جدید و همزمان با تقارن عید نوروز و عید سعید فطر، مهندس ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، با حضور در منطقه با پرسنل و کارکنان شیفت های کاری دیدار و گفتگو کرد. وی در این دیدار صمیمی، ضمن تبریک سال نو، خود را عضوی از خانواده بزرگ […]

اشتراک گذاری
۰۲ فروردین ۱۴۰۵
1028 بازدید
نویسنده : اسماء فیروزآبادی
منبع : روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنعتی معدنی گل کهر
کد مطلب : 9536

در اولین روز از سال جدید و همزمان با تقارن عید نوروز و عید سعید فطر، مهندس ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، با حضور در منطقه با پرسنل و کارکنان شیفت های کاری دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار صمیمی، ضمن تبریک سال نو، خود را عضوی از خانواده بزرگ گل‌گهر دانست و از زحمات بی‌وقفه کارگران در مسیر پویایی تولید قدردانی نمود.

مهندس عتیقی با تاکید بر جایگاه والای نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی سازمان، خاطرنشان کرد که تداوم موفقیت‌ها و توسعه پایدار صنعت و معدن کشور، نتیجه خودباوری، تخصص و تلاش گروهی تمامی کارکنان است و ابراز امیدواری کرد که در سال جدید نیز این روند رو به رشد با انگیزه مضاعف ادامه یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *