آخرین اخبار

انهدام باند سارقان سیم برق با کشف ۱۰۶ سرقت در سیرجان

  فرمانده انتظامی سیرجان از انهدام باند ۴ نفره سارقان سیم برق با کشف ۱۰۶ فقره سرقت سیم و کابل در این شهرستان خبر داد. سرهنگ جواد خواجه‌پور گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق با شیوه و شگردهای مشابه در مناطقی از شهرستان سیرجان ، ماموران پلیس آگاهی با پیگیری‌های بی‌وقفه […]

اشتراک گذاری
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
56 بازدید
کد مطلب : 2485

 

فرمانده انتظامی سیرجان از انهدام باند ۴ نفره سارقان سیم برق با کشف ۱۰۶ فقره سرقت سیم و کابل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد خواجه‌پور گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق با شیوه و شگردهای مشابه در مناطقی از شهرستان سیرجان ، ماموران پلیس آگاهی با پیگیری‌های بی‌وقفه ۴ متهم دخیل در این سرقت‌ها را شناسایی و آنان را در حین سرقت طی یک عملیات تعقیب و مراقبت دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: متهمان در مواجهه با شواهد و مدارک موجود ، به ۱۰۶ فقره سرقت سیم برق از نقاط مختلف شهرستان سیرجان به متراژ ۱۰۰۰۰متر که کارشناسان ارزش آنها را بالغ بر۱۲۰ میلیارد ریال براورد کرده‌اند اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با بیان اینکه این متهمان در سایر نقاط مختلف استان هم اقدام به سرقت کرده‌اند و هماهنگی‌های لازم در این راستا با سایر شهرستان‌ها بعمل آمده است خاطرنشان کرد: این متهمان پس از تکمیل پرونده و بازجویی‌های فنی به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *