آخرین اخبار

بازدید معاون فرماندار سیرجان از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان

  اکبر عباسپور،معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری سیرجان از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان بازدید و با رئیس و کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کرد. معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری سیرجان ضمن بازدید از قسمتهای مختلف اداره منابع طبیعی در نشستی با رئیس و کارکنان این اداره با اشاره به […]

اشتراک گذاری
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
17 بازدید
کد مطلب : 2587

 

اکبر عباسپور،معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری سیرجان از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان بازدید و با رئیس و کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری سیرجان ضمن بازدید از قسمتهای مختلف اداره منابع طبیعی در نشستی با رئیس و کارکنان این اداره با اشاره به گستردگی شهرستان،خواستار برخورد قانونی با متخلفان هر‌گونه تخریب، تصرف و آتش سوزی در عرصه منابع طبیعی شهرستان شد.

عباسپور بر ضرورت تعامل و همکاری با دستگاههای اجرایی شهرستان تاکید کرد و گفت: اقدامات پیشگیرانه، آموزشی، ترویجی و اطلاع رسانی، بهترین رویکرد حفظ منابع طبیعی و صرفه جویی های اقتصادی در این حوزه است .

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سیرجان نیز با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته گفت : ۱۰ هکتار از مراتع منطقه بلورد در قالب اجرای طرح ملی جنگل‌کاری، زیر کشت بادام کوهی قرار گرفت و امسال نیز این طرح در مناطق دیگر شهرستان ادامه خواهد داشت.

گفتنی است،معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری سیرجان و رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان سیرجان از ری

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *