آخرین اخبار

دپوی۹۴ کیلویی تریاک در مجتمع مسکونی لو رفت

فرمانده انتظامی سیرجان از کشف ۹۴ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک در عملیات ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر از یک مجتمع مسکونی در این شهرستان خبر داد. سرهنگ جواد خواجه‌پور اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مبنی بر نگهداری یک محموله سنگین مواد مخدر در منزلی واقع در یک مجتمع مسکونی بلافاصله ماموران پلیس […]

اشتراک گذاری
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
17 بازدید
کد مطلب : 2548

فرمانده انتظامی سیرجان از کشف ۹۴ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک در عملیات ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر از یک مجتمع مسکونی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ جواد خواجه‌پور اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مبنی بر نگهداری یک محموله سنگین مواد مخدر در منزلی واقع در یک مجتمع مسکونی بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیرجان وارد عمل شدند.
وی افزود: در این رابطه ماموران پس از شناسایی موقعیت دقیق منزل در یکی از نقاط شهر سیرجان ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این مکان ۹۴ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه یک متهم در این رابطه دستگیر شده و دستگیری دیگر افراد مرتبط با این محموله در دست انجام است تصریح کرد : در سایه توجهات خاصه خداوند منان و اقدامات اطلاعاتی پلیس از انتقال این محموله مواد افیونی به سایر نقاط کشور و توزیع آن که باعث افزایش اعتیاد و خانمان‌سوزی تعداد زیادی از خانواده‌ها و افراد جامعه می‌شده است ، جلوگیری شد .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *