آخرین اخبار

سارق احشام سر صحنه سرقت در سیرجان دستگیر شد

  فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری سارق احشام با کشف یک قبضه اسلحه شکاری از این فرد ، سر صحنه سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان خبر داد. سرهنگ جواد خواجه پور گفت : در پی تماس با ۱۱۰ مبنی بر حضور افرادی ناشناس در یک دامداری و بستن دست و پای تعدادی گوسفند […]

اشتراک گذاری
۱۵ بهمن ۱۴۰۲
61 بازدید
کد مطلب : 2479

 

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری سارق احشام با کشف یک قبضه اسلحه شکاری از این فرد ، سر صحنه سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان خبر داد.
سرهنگ جواد خواجه پور گفت : در پی تماس با ۱۱۰ مبنی بر حضور افرادی ناشناس در یک دامداری و بستن دست و پای تعدادی گوسفند در یکی از روستاهای حاشیه شهر سیرجان ، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ به محل اعزام و با سارقی روبرو شدند که در حال انتقال ۳ راس گوسفند با دست و پای بسته به داخل خودرواش بود.
وی افزود: در این عملیات ماموران با سرعت عمل خود این سارق را دستگیر و از وی یک اسلحه شکاری با تعدادی فشنگ کشف و از سرقت احشام جلوگیری کردند.
فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی و ادامه تحقیقات پلیس برای شناسایی همدست این سارق از اهالی مناطق روستایی و دامداران خواست احشام خود را در مکان‌های مناسب و غیر قابل نفوذ نگهداری کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *