آخرین اخبار

پیکان سرقتی از چهارمحال بختیاری در سیرجان کشف شد

فرمانده انتظامی و سیرجان از دستگیری دو مرد و یک زن سارق با کشف یک دستگاه خودرو سرقت شده از استان چهارمحال بختیاری خبر داد. سرهنگ جواد خواجه‌پور در تشریح خبر اظهار داشت :ماموران پاسگاه انتظامی گلستان هنگام کنترل خودروهای عبوری محور سیرجان _بندرعباس به یک دستگاه پیکان سواری با سه نفر سرنشین مشکوک و […]

اشتراک گذاری
۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
16 بازدید
کد مطلب : 2516

فرمانده انتظامی و سیرجان از دستگیری دو مرد و یک زن سارق با کشف یک دستگاه خودرو سرقت شده از استان چهارمحال بختیاری خبر داد.
سرهنگ جواد خواجه‌پور در تشریح خبر اظهار داشت :ماموران پاسگاه انتظامی گلستان هنگام کنترل خودروهای عبوری محور سیرجان _بندرعباس به یک دستگاه پیکان سواری با سه نفر سرنشین مشکوک و با استعلام انجام شده متوجه شدند این خودرو فروردین ماه امسال از شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری سرقت شده است.
وی افزود: در ادامه ماموران با تعقیب و مراقبت ، این خودروی سرقتی را توقیف و دو متهم مرد و یک زن را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی سیرجان تصریح کرد : این افراد در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به سرقت این خودرو برای مسافرت به سمت استان هرمزگان اعتراف کردند که در ادامه این خودروی سرقتی تحویل مالباخته و متهمان برای بررسی بیشتر و کشف سایر سرقت‌های احتمالی به پلیس آگاهی استان چهارمحال بختیاری منتقل شدند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *